Första dan på jobbet

Idag var första dagen på jobbet, det var ganska kul :) Jag kom in i jobbandet ganska snabbt, och hann med att sticka några. Första personen gick det dock inte så bra på, men det gjorde inget. På lunchen drog gunilla med mig för att bada i älven, det var jätteskönt! Det har varit stört varmt idag.

Snart ska jag nog åka till hjorts på kalas för sophie som fyller år. Ska bli trevligt att träffa alla härliga människor igen =)

Sen hoppas jag att jag kan träffa patrik snart igen, det var alldeles för längesen (igår).

Puss och kram, skumbanan

Kommentarer
Postat av: pjkv ;)

jag tycker att din blogg har väldigt få inlägg, du borde göra nånting åt det, Framåt!

2009-07-13 @ 19:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback