Hemmafruskills ;)

En viss person (♥) klagade lite på uppdateringen här, så jag får väl göra nåt åt det^^. Nu sitter jag och kokar sylt, för jag var sugen på svart vinbärssylt och det fanns ingen hemma. Fast jag spillde kokande vatten på min arm :( Det var inte så skönt.

Idag har jag jobbat på mitt roliga jobb och varit ute och sprungit med sanna. Roligt att träffa henne och komma igång lite!

Imorn ska jag till falun och träffa en väldigt söt person och sen gå till optikern och prova ut kanske världens fulaste glasögon, det blir nog också lite kul. Jag ska gå till teliaaffären också måste jag komma ihåg!

Nu ska jag försöka hitta på nåt kul att skriva om...Hm..Nej nu är sylten typ klar så det hinner jag inte :)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback