Rolig helg

Jag råkade just hälla en stekpanna full med vatten på mig! Det blev jätteblött.

I helgen har vi varit i sthlm och bott hos patriks farmor och hälsat på amanda som är på nån sommarkurs med sjövärnskåren. På lördagkvällen var vi på ett ställe i gamla stan som heter sjätte tunnan med två mycket trevliga personer som patrik känner. Det låg nere i en källare och var inrett helt medeltidsaktigt och personalen gick runt i medeltidskläder. Dock tycker jag att mjöd mest smakar öl ^^.

Jag har kört bil i stockholm också :) Duktig anna. Och duktig patrik som både körde och hittade :)

Helgens roligaste kommentarer är:
Ååå, såg du? Vilken söt grävskopa! (anna)
och
Vilket fint träd! Vilken fin grusväg! Och vilken fin vägg! (patrik)

Om en vecka smäller det! (inte bokstavligt talat hoppas jag bara)

Puss till dig!

Kommentarer
Postat av: Rakapparat

Va kul att du tyckte om helgen:) men va du verkligen tvungen att skriva dom där kommentarerna? ;P

2009-07-19 @ 20:48:59
Postat av: Rasmus

Svar från min blogg: Nej, nu blire inge mer skosule burgare, känns lite jobbigt men jag kan nog leva med det ^^

2009-08-28 @ 08:22:17
URL: http://rassemouse.blogg.se/
Postat av: sofia

ajdå, man får hoppas att vattnet inte var kokhett ;o

2009-09-03 @ 15:12:50
URL: http://sofiaeken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback