Studentfirande!!

Nu har jag äntligen fått post från pliktverket :) Så jag rycker in som sjukvårdgruppbefäl i enköping i juli. Ska bli kuul :D Men jag måste träna kondition som en idiot för den är inte bra nu kan jag säga.

Idag har det varit en ganska hektisk dag som började med dåligt morgonhumör och paketinslagning hos franklin. Sen bar det av till stan för att fira studenter och carro som fyller 20 idag :) Grattis till er allihop! Efter det åkte vi till gagnef för lite mer firande (och gratis mat, phew vad mätt jag är). Nu är jag hemma och vilar upp mig lite för ikväll då det blir emr party i falun.

Imorn blir det inflyttnings och födelsedagsfest hos carro! :D Ska bli trevlans.

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: F

ja,, förlåt för det men humöret steg ju under dagen iallafall:)

2009-06-13 @ 14:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback