Ananas?

Det luktar ananas här! Jag vet inte varför, för jag har inget här som borde lukta ananas. Men nu när ämnet ändå är uppe kan jag passa på att lägga upp min ananasbild


Den  är från när jag hade dreads i typ två veckor i början av 9an.

Men vänta nu, det är mitt knä som luktar ananas! Eller kanske inte. Hmm, mystiskt.

Idag var det en blubbdag. Jag kom till skolan halv 8 och sov en halvtimme innan vi började. På fysiken lärde vi oss om relativitetsteorin, det var väldigt intressant men konstigt. Amelie hade med sig såpbubblor som vi lekte med på lunchen :) Det var kuligt.

Efter skolan gick jag på kupolen och letade skor i några minuter fast jag hittade inga bra. Jag lär nog limma mina svarta skor igen för kontaktlimmet har lossnat ^^.

På bussen hem träffade jag Annika! Det var roligt för jag har inte träffat henne ordentligt på ett bra tag.

Nu ska jag nog äta lite tomatsoppa och sen gå till farmor. Trööött!


Kommentarer
Postat av: Däjveed

Förstod väl att det var dig det luktade om ;)

2009-03-30 @ 20:55:10
URL: http://basilisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback