Grattis till Sanna!

Jaha, nu har jag inte skrivit på en månad^^ Folk verkar tycka att jag ska uppdatera lite oftare, så vi får la si hur det blir med den saken.

Jag har varit i shoppartagen :D Jag har shoppat en dator (!) och ett par klätterskor och lite presenter till folk. Sen har jag blivit klar med skolan!! Så nu är jag ledigledigledig :D Det är sköönt :) Än så länge vet jag bara att jag är godkänd på fysiken och kemin, så det är matten och biologin kvar. Biologin är jag hyfsat säker på att det gick bra på och matten spelar egentlgien ingen roll.

Imorgon fyller sanna söt 19 år! Eftersom jag antagligen inte kommer orka skriva imorn kommer det här ett

JÄTTEGRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA SANNA!! :D

Det måste vi fira med en snyggingbild på damen :)


Så var det med det :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback