Jo minsann

Vad är det med alla som tycker att jag håller på att bli kille? :P Ser jag uit som en sån eller?  Men bara för att spä på det lite extra kan jag ju säga att jag kanske ska börja på tyngdlyftning. Jag följde med amanda dit igår och det var väldigt roligt :)

Idag blir det promenad med sanna och sen kanske träffa elisabet och sen förhoppningsvis konsert i leksand på kvällen.

Jag hade en jättemysko dröm med björ (rasmus kompis), att vi skulle skjuta, en garderob med massa kläder och blå vantar och en ko som höll på att drunkna i en myr. Logiskt och bra som det brukar vara :)

Puss på dig!


Kommentarer
Postat av: Däjveed

Har du också blivit utsatt för konstiga drömmar på sistone? :O

2009-05-30 @ 14:08:10
URL: http://basilisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback