Packning

Jag klarade biologitentan också =) Kuligt kuligt. Nu håller jag på att packa lite för övningen  som börjar imorn. Men jag vet inte vart jag kan ha gjort av mitt multitool :( Jag måste iallfall ha fått med det hem från utmaningen. Får leta vidare.

Idag sov jag till 12, det var jätteskönt! Men jag drömde massa konstigheter, att jag åkte nån mini mini moorcyklel och att jag var på nåt läger där alla höll på att knarka nån gas som man vart jätterolig av :P Sen var vi i djuråsskolan och provkörde nån slags cyklel och så var majsan där också.

När jag vaknade gick jag iallfall till farmor och hjälpte henne med lite grejer. Sen gick jag hem och åt mat och satt vid datorn och packade lite. Sen gick jag ut på en promenad med cali och tilda :) Den hunden fegade minsann inte ur av att det var kallt i vattnet utan hon tog ett dopp i sjön.

Nu ska här packas och planeras lite mer inför morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback