Solig och fin dag

Idag har jag bränt mig på ryggen så jag ser ut som en röd pepparkaka. Jag har också träffat mina söta kompisar och lastat ur och burit en massa kartonger. Mamma anser nämligen att min nya hobby är att bära tunga saker åt henne "för det är ju bra träning". Mhm ja okej då om du säger det mamma ^^.

På kvällen var jag och brorsan i leksand och kollade på nordman. Först spelade patrask och sen var det lite eldshow, de var verkligen jätteduktiga! Sen kom nåt band och spelade nån himla bon jovi cover?! Det gillar vi inte, det passade inte in. Men sen spelade nordman iallfall och de var väldigt bra :)

Nu funderade jag lite på om jag skulle åka till falun och träffa lite folk där men jag tror jag går och lägger mig istället. Jag känner mig inte så hima sugen på att sätta mig och köra hela vägen dit och tillbaka.

Kramkalas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback